Ako sme vás len včera informovali, Lidl kraľuje potravinovým reťazcom na Slovensku. Našou jednotkou nie je iba tržbami, ale aj ziskom a svoju pozíciu si bude upevňovať naďalej. Podľa našich informácií by mal do konca kalendárneho roka otvoriť ešte minimálne 4 nové predajne. Rozširovať bude aj svoju sieť samoobslužných pokladníc, ktoré by chcel nasadiť do každého obchodu.
Od svojho vstupu na trh sa reťazec rozrástol a v súčasnosti na Slovensku prevádzkuje až 164 predajní. Tie nájdeme takmer v každom kúte krajiny, pričom sa už čoskoro toto číslo rozšíri. „Do konca roka pribudnú aspoň štyri ďalšie predajne: Považská Bystrica, Bratislava – Rača, Rimavská Sobota, Stará Turá, pričom viacero ďalších projektov máme v rôznej fáze rozpracovania,“ uviedla pre interez Adriána Maštalircová z úseku komunikácie Lidl.
Vo svojich plánoch Lidl pripustil, že zvažuje expanziu aj do menších miest a väčších obcí, čím by sa chcel priblížiť slovenským zákazníkom ešte viac. Od otvorenia prvej tunajšej predajne, konkrétne na Galvaniho ulici v Bratislave, ubehne v septembri už 20 rokov a aj v rámci oslavy dvoch desaťročí na slovenskom trhu ponúkne reťazec nakupujúcim viacero súťaží či darčekov, ktoré zatiaľ nešpecifikoval.
Aktuálnym trendom je tiež automatizovanie jednotlivých predajní, v ktorých pribúdajú samoobslužné pokladnice s cieľom uľahčiť a zrýchliť prechod poslednou fázou nákupov. Ako nám zástupcovia spoločnosti prezradili, ich plánom je zaviesť takýto systém do každej predajne na Slovensku.
„Aktuálne je približne 70 % našich predajní vybavených samoobslužnými pokladnicami a ich počet priebežne rastie. Naším cieľom je inštalovať do konca tohto obchodného roka, teda do februára 2025, samoobslužné pokladnice do všetkých našich predajní,“ potvrdil obchodný reťazec pre interez. Podľa štatistík, v niektorých predajniach preferuje takýto systém platenia viac ako 50 % zákazníkov.
Nahlásiť chybu v článku