Podnik DK Oyster na gréckom ostrove Mykonos je už dobre známou firmou. Dlhoročné podvody na jedálnych lístkoch a poplatkoch sú tak pravidelnosťou, pričom negatívne recenzie pribúdajú na dennej báze. K tým najnovším sa premiérovo vyjadril aj majiteľ klubu.
O DK Oyster sme písali aj na konci mája, kedy si turisti odnášali negatívne zážitky. To však platí už niekoľko rokov, čoho dôkazom je aj prípad z leta 2022, kedy americkým turistkám za tri položky naúčtovali cez 600 eur. Tradícia pokračuje aj v letnej sezóne 2023, pričom na portáli Trip Advisor stále pribúdajú recenzie s neuveriteľnými zážitkami.
Len za posledných 14 dní pribudlo na profile podniku 18 recenzií, z čoho má drvivá väčšina len 1 hviezdičku a pri všetkých sa skloňujú slová ako „podvod“, „otrasné“, „klamstvo“, „zlodeji“ a podobne. V jednej z recenzií Ruby píše, že dvojica zaplatila za 2 limonády v tomto podniku na Mykonose 100 eur. Najnovšie na negatívne ohlasy reaguje aj Dimitris Kalamaras, ktorý je vlastníkom podniku.
Reaguje aj majiteľ
Na túto konkrétnu reakciu napísal: „Drahá Ruby, videli ste ceny v menu a teda sa nabudúce rozhodnite podľa vášho rozpočtu. V cene, ktorú vidíte, nie je zahrnutých veľa iných nákladov, ako čerstvé odšťavenie ovocia,“ znelo v odpovedi, ktorá skôr pôsobí ako výsmech oklamanej turistke, nie ako ospravedlňujúca odpoveď.
Najnovšia recenzia prišla len pred 3 dňami. Muž v nej opisuje, že za 2 drinky, rybu a vodnú fajku dostali účet 840 eur a čašníci ich nechceli pustiť preč, kým nezaplatia. Okrem toho sa hromadia aj negatívne zážitky, na ktoré majiteľ reaguje prevažne tak, že osočuje daných návštevníkov, že sú klamári. Každopádne platí, že ak pôjdete na krásny ostrov Mykonos, podniku DK Oyster sa radšej vyhýbajte.
Nahlásiť chybu v článku