Po ježkovi (2018), čmeliakoch (2019), skladateľovi Edgarovi (2020), budúcom otcovi Jakubovi (2021), spote #beliveinchristmas (2022) a Rodeo Rudolfovi (2023) je Tichá noc už siedmou medzinárodnou vianočnou reklamou skupiny Erste. Porovnávacie kritériá pre nový spot sú vysoké: predchádzajúcich šesť vianočných filmov malo spolu viac ako 300 miliónov videní a získalo viac ako 28 ocenení reklamného priemyslu.
Tak ako v prípade predchádzajúcich reklám, aj v tomto prípade sa tvorivej realizácie ujala agentúra Jung von Matt DONAU, tentoraz v spolupráci s režisérskou dvojicou Daniel & Szymon. „Vianoce sa stali európskym Super Bowlom reklamného priemyslu“, hovorí Mike Nagy, výkonný kreatívny riaditeľ a partner v agentúre Jung von Matt DONAU. „V prostredí, v ktorom stále viac a viac značiek bojuje o pozornosť, môžeme ľudí osloviť iba príbehmi, ktoré ich dokážu zasiahnuť. A čo by mohlo byť vhodnejšie ako príbeh o pôvode hádam najslávnejšej vianočnej piesne?“
Aktuálna vianočná reklama bola vytvorená v spolupráci s organizáciou Silent Night Association, charitatívnym združením, ktoré poskytlo neoceniteľné poznatky o histórii piesne.
Nahlásiť chybu v článku