Dara Rolins opäť bojuje s nevhodnými komentármi.

Obľúbená speváčka Dara Rolins opäť čelí nevhodnej kritike. Na svojich sociálnych sieťach zverejnila fotografiu v plavkách a predviedla tak perfektnú postavu, ktorú jej môžu mnohí ľudia závidieť. Nevyhla sa však nevhodným komentárom, pričom jej ľudia vyčítajú jednu vec. Zašlo to tak ďaleko, že sa vyjadrila dokonca aj Andrea Verešová.

Dara Rolins v poslednom čase čelila väčšej miere kritiky, na akú je zvyknutá. Ako známa osobnosť je možno zvyknutá na to, že ľudia neustále riešia jej vzhľad, na druhej strane sú to však často zbytočné poznámky, ktoré sú pritiahnuté za vlasy. Kým nedávno sa do nej ľudia obuli preto, ako vyzerá po estetickom zákroku, teraz im prekáža to, že ukazuje svoju postavu.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi)

Postavu jej môžu závidieť

Dara sa pritom skutočne nemá za čo hanbiť. 51-ročná speváčka sa o svoju postavu stará a zdravý životný štýl jej jednoznačne nie je cudzí. To, akú má postavu, jej môžu závidieť mnohé mladšie ročníky. Keď teraz zverejnila fotografie v plavkách, ľudia sa nepustili do komentovania jej postavy, ale toho, že v jej veku by už nemala takéto snímky zverejňovať.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame