Magazín Sports Illustrated prichádza v roku 2018 na trh s novou kampaňou. Svoj klasický plavkový editoriál výrazne pozmenil. V roli modeliek sa totiž ocitli aj matky, spisovateľky, svetovo známe športovkyne či ženy plnších tvarov.
Článok pokračuje pod videom ↓
Tie vyzliekli celkom do naha a odeli ich len do vlastných hodnôt. Na prvý pohľad pikantné fotografie za sebou skrývajú myšlienku silných žien, prezentáciu sebavedomia a zároveň chcú upriamiť pozornosť na to, akým spôsobom sú ženy zobrazované v médiách. Podľa fotografa Taylora Ballantyna je kampaň „In Her Words“ o vlastnej identite. Jeho práca ponúka čitateľom po prvýkrát v histórii magazínu celkom neupravené čiernobiele fotografie.
designyoutrust.com
Odporúčané články
Prvý test vodíkovej bomby: Ivy Mike bol 1000-krát silnejší ako bomba v Hirošime, ostrov Elugelab sa v sekunde vyparil
Opustený poklad Bratislavy: V nenápadnej lokalite chátra nacistická vila. Ukrýva záhadný trezor, aj podzemné priestory
V Bratislave zaplatia aj 15 800 eur, v tomto meste nemôžu predávať punč. Takýto je prenájom stánkov na vianočných trhoch
V SND mala dostať stopku opera uznávanej režisérky: Dôvodom má byť zobrazovanie lesbických scén, dielo takto hrajú už sto rokov
Kričal, že nechce zomrieť a vbehol do lesa: Zmiznutie Larsa Mittanka v Bulharsku sledujú milióny ľudí, hľadajú ho už 10 rokov
Spala som v kapsule veľkej len 90 cm za 28 eur: Celú noc ma budili nepríjemné zvuky a spravila som veľkú chybu
Kovačič o projekte 360°: Meno jedného z prvých diskutujúcich majú už potvrdené, tento hosť zavíta do úvodnej debaty
Megaprojekt stál 20 miliárd. Letisko, ktoré je svetovým unikátom, sa však už čoskoro môže stať minulosťou
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku