Ilustračná foto: Unsplash

Heureka rozdala ocenenia v štyroch kategóriách.

Víťazom súťaže ShopRoka, organizovanej portálom Heureka, v kategórii Cena kvality sa stal mtbiker.sk. Titul najobľúbenejšieho e-shopu si opäť odniesol Lidl. Informovala o tom Heureka, ktorá ocenila internetové obchody po pätnástykrát.

Článok pokračuje pod videom ↓

Absolútnym víťazom sa stal Lidl

Heureka rozdala ocenenia v štyroch kategóriách – Cena kvality, Cena popularity, Cena Heureky a najnovšie aj Cena za udržateľný rozvoj. Absolútnym víťazom v kategórii Cena popularity sa stal e-shop spoločnosti Lidl, ktorý zvíťazil štvrtý raz po sebe.

Špeciálnu cenu Heureka udelila portálu Ritkavsuchu.sk, ktorý zaujal porotu výnimočným príbehom a konceptom e-shopu. „Či už je to veľká firma alebo e-shop lokálneho výrobcu, vďaka online predaju viete osloviť zákazníkov po celom svete,“ uviedol člen odbornej poroty Martin Prunner. Cenu za udržateľný rozvoj si odniesli tri internetové obchody Soaphoria.sk, TierraVerde.sk a ecolife.sk, ktoré minulý rok získali certifikát v oblasti udržateľného e-shopu.

Uložiť článok

Najnovšie články