V dobe, keď sociálne siete určujú trendy a verejný priestor zapĺňajú mená influencerov, sa mnohí zamýšľajú nad tým, koho by sme mali v skutočnosti obdivovať. Je to naozaj človek s množstvom followerov? Alebo niekto, kto niečo reálne dosiahol? Niekdajšia Miss Slovensko 2006, Magda Šebestová, má v tejto veci jasno.
„Ja patrím tiež do tej skupiny, že influenceri sú preceňovaní,“ vyjadrila sa Magda Šebestová otvorene pre denník Plus jeden deň. „Mne naozaj niekedy prekáža, že si ľudia berú príklad z ľudí, ktorí robia akoby teleshopping.“ Podľa nej názory influencerov častokrát nemajú váhu, keďže sú motivované len spoluprácami a rýchlym ziskom. „Čiže ich názory naozaj nie sú tie, ktorým by som verila, lebo veľakrát tie influencerky propagujú rôzne kozmetické prípravky a za dva dni propagujú niečo iné. Čiže ich názor alebo skúsenosť je absolútne nepodstatná alebo nie je pravdivá.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Spolupráce si vyberá uvážene a s mierou
Hoci má aj ona svoju komunitu sledovateľov a príležitostne spolupracuje so značkami, sama seba za influencerku rozhodne nepovažuje. Sociálne siete nevníma ako hlavnú súčasť svojho života, ale skôr ako doplnok k nemu. Popri pracovných povinnostiach a starostlivosti o dcéru, ktorá aktívne trénuje, jej na tento svet jednoducho nezostáva veľa času.
Aj preto si ponuky na spolupráce starostlivo vyberá. Prijíma len tie, ktoré prirodzene zapadajú do jej životného štýlu a ktoré sama dlhodobo používa. Pre Magdu je dôležitejšia autenticita než množstvo, a tak sa u nej často objavujú tie isté značky, ku ktorým má skutočný vzťah.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Nahlásiť chybu v článku