Ilustračná foto: Unsplash/reprofoto, Google Reviews

Dve ženy spoločne zamierili na obed do známej a vychýrenej reštaurácie Tatsuya West Ryde.

Podnik je v Sydney obľúbený a pýši sa viac ako 700 recenziami na googli. Doposiaľ sa v nich objavovali hlavne početné chvály. Jemnú kritiku majitelia občas získajú za prehnané ceny a, ako je bežné, raz za čas priletí aj horšia recenzia.

Pozrite si naše najnovšie video, článok pokračuje pod ním ↓

Čo však bežné nie je, je skúsenosť s obedom, ktorý pred tromi dňami skončil na stole dvoch zákazníčok. Ako píše Daily Mail, o svoj zážitok sa podelili v recenziách a odišli poriadne zhrozené.

„Myslím, že vzhľadom na to, čo sa dnes stalo, by som mala mať možnosť nedať ani jedinú hviezdičku,“ napísala jedna zo žien v recenzii. „S mojou tehotnou kamarátkou sme si tu dnes dali obed a v jej šaláte sa nachádzal divoký, odporný, mŕtvy potkan.“

Mŕtvy potkan v šaláte

Podobné hodnotenie zanechala aj druhá žena z dvojice — samotná budúca mamička. 

„Jedla som svoj kacudon a v prílohe som našla mŕtveho potkana. V tom momente som mala za sebou už asi polovicu obeda. Bolo to nechutné a neprijateľné. Všetci, ktorí boli v reštaurácii prítomní, vstali a odišli.“

Foto: reprofoto, Google Reviews

Reštaurácia sa hosťom hlboko ospravedlnila.

„K incidentu skutočne došlo a jeho príčina je momentálne predmetom vyšetrovania. Reagovali sme primerane a naďalej prijímame ďalšie opatrenia,“ uviedli zástupcovia podniku v odpovedi zákazníkom.

Ako dodali, po objave mŕtveho zvieraťa okamžite zakročili. Dobrovoľne nahlásili udalosť miestnemu Úradu pre potraviny, privolali profesionálne služby na kontrolu škodcov a reštauráciu dočasne zatvorili, kým neprejde dôkladným čistením.

Všetci zamestnanci zároveň absolvujú opätovné školenie z oblasti hygienických protokolov a manipulácie s potravinami. Majitelia sa zaviazali aj k posilneniu interných kontrol dodávateľského reťazca.

„Uvedomujeme si, že len slová nestačia. Našou zodpovednosťou je teraz konať rozhodne, zlepšiť naše štandardy a obnoviť dôveru, ktorú do nás táto komunita vložila. V spoločnosti Tatsuya si kladieme vysoké nároky, a keď zlyháme, berieme to vážne. Sme odhodlaní robiť veci lepšie. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie,“ uviedlo vedenie podniku vo svojom vyhlásení.

Napriek verejnému ospravedlneniu a prijatým opatreniam však reštaurácia naďalej čelí lavíne negatívnych hodnotení. Od chvíle, keď sa recenzia objavila, pribúdajú na googli prevažne nízke recenzie od znechutených zákazníkov.

Mnohé z nich sa však objavili až po medializácii prípadu v spravodajských kanáloch, akými je 9News. Dá sa preto predpokladať, že aspoň časť komentárov pochádza aj od ľudí, ktorí o prípade počuli, hoci podnik nikdy osobne nenavštívili.

Uložiť článok

Najnovšie články