Štvrtok 2. marca otvoril lacný holandský obchodný reťazec Action svoju prvú predajňu na Slovensku. Boli sme sa pozrieť, ako to na otvorení vyzeralo, čo môže ľuďom ponúknuť, a ako sa správali zákazníci.
V článku sa dozviete:
- ako prebiehalo otvorenie obchodu Action;
- ako sa správali zákazníci;
- čo obchod ponúka;
- aké množstvá tovaru ľudia nakupovali.
Hneď po vstupe do obchodného domu Danubia v Bratislave bolo jasné, že štvrtkové doobedie bude patriť špeciálnej udalosti. Okrem zvýšeného pohybu ľudí bolo už od vstupu vidieť balóny, ktoré naznačovali otvorenie novej predajne. Holandský reťazec konečne otvára svoje brány aj pre slovenský trh a sortiment tohto lacného obchodu zaujal už od prvého dňa desiatky, ba až stovky ľudí, ktorí na otvorenie prišli.
Ako to v predajni vyzeralo?
Už samotný vstup do predajne bol dnes mierne problematický, nakoľko sa pri ňom tlačili desiatky ľudí. Tí bojovali o nákupné košíky a vrhli sa do predajne, ktorá je pomerne priestranná. Jednotlivé oddelenia boli prehľadne a logicky usporiadané, s viditeľnými označeniami, kde môžu zákazníci nájsť časť obchodu, v ktorej chcú nakupovať. Slová vedenia o šírke sortimentu neboli len frázy a v Actione skutočne nájdete všetko od dekorácií, sladkostí, cez náradie, až po elektroniku ako slúchadlá.
Vo svojej podstate sa sortiment druhom nelíši od konkurencie a veľa vecí nájdete aj inde, no výhodou je jeho šírka, ktorá v niektorých oblastiach spája tovar, po ktorý zvyčajne musíte ísť do 2-3 iných obchodov.
Ceny sú miestami naozaj až smiešne a s desať eurovou bankovkou v ruke ste schopní nakúpiť niekoľko užitočných vecí, čo najmä v dnešnej dobe ocení mnoho zákazníkov. Bohužiaľ, minimálne v týchto dňoch svoj nákup zrejme v pokoji nevykonáte, keďže takmer každá ulička bola plná ľudí, ktorí si chceli uchmatnúť svoje „poklady“. Ohľaduplní ale neboli všetci zákazníci.
Nahlásiť chybu v článku