Foto: Ilustračné (Unsplash)

Viaceré recenzie zákazníkov poukazujú za extrémne prehnané ceny.

Ak sa chystáte na grécky ostrov Mykonos, pozor by ste si mali dať na jednu konkrétnu reštauráciu. Len pred niekoľkými dňami totiž aj veľké zahraničné médiá obchádza recenzia nespokojného turistu zo Spojených štátov amerických, ktorému za bežnú návštevu reštaurácie neostalo nič iné ako zaplatiť 830 eur. A z ďaleka nie je jediný, kto sa chytil do turistickej pasce, dozaista využívanej v mnohých ďalších destináciách vo všetkých kútoch planéty. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Ostrov Mykonos patrí medzi najznámejšie a najnavštevovanejšie grécke destinácie. Je samozrejmosťou, že zariadenia poskytujúce ubytovacie alebo reštauračné služby na turistoch radi zarábajú, a preto sú v letoviskách ceny za služby často vyššie ako v iných častiach krajiny. Je to prirodzené, veď turista ide do inej krajiny investovať za svoju príjemne prežitú dovolenku do rozvoja miestneho hospodárstva a cestovného ruchu. V tomto prípade však išlo o jasnú turistickú pascu.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa DK Oyster (@dkmykonos),

Minulý týždeň sa na profile reštaurácie s názvom DK Oyster objavila recenzia od turistu zo Spojených štátov amerických. Francisco Tajeda pod svojím profilom ciscorock napísal negatívnu recenziu, ktorej hlavnou myšlienkou je extrémna cena jedla a nápojov v reštaurácii. Za 6 porcií kalmárov, 6 pív, 3 šaláty, 2 fľašky vody a jeden paradajkový džús, zaplatil presne 836,20 €. Najväčším problémom však bolo, že obsluha zákazníkom neponúkla menu a Francisco tak do posledného momentu netušil, koľko ho návšteva reštaurácie bude stáť. Podľa vyjadrení pre Daily Mail si Francisco s priateľmi jedálny lístok vypýtali od obsluhy dokonca niekoľkokrát, no vždy neúspešne.

Created with GIMP

Ak si prezriete profil reštaurácie DK Oyster na portáli Trip Advisor veľmi ľahko zistíte, že zákazníci, ktorí pridali reštaurácii recenzie sú polarizovaní na dve skupiny s diametrálne odlišnými názormi. Kým časť ľudí hodnotí reštauráciu veľmi pozitívne, druhá skupina nešetrí ostrou kritikou. Na tejto pomyselnej hodnotiacej čiare sa takmer nikto nenachádza v strede. Takmer všetky negatívne reakcie sa zhodujú v názore, že ide o obyčajnú turistickú pascu.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa DK Oyster (@dkmykonos),

Stačí pár minút čítania recenzií od návštevníkov reštaurácie a rýchlo zistíte, že prípad, ktorý sa dostal napríklad do britských médií, nie je zďaleka ojedinelý. Len za posledný týždeň je možné dohľadať niekoľko príspevkov, v ktorých sa ľudia sťažujú na to, že im obsluha neponúkla jedálny ani nápojový lístok a nedostali ho ani po požiadaní. Obsluha bola pritom často nepríjemná a pri platení zákazníci zistili, že jedlo sa v DK Oyster neplatí na porciu ale hmotnosť. Množstvo ľudí tu za hlavné jedlo a nápoje zaplatili sumy, ktoré sú výrazne prehnané aj na luxusnejšie dovolenkové destinácie, akou je grécky Mykonos.

Created with GIMP
Created with GIMP

Majiteľ reštaurácie DK Oyster pre Daily Mail povedal, že ceny v reštaurácii odzrkadľujú kvalitu podávaných pokrmov a poskytovaných služieb. Ak si niekto výber z menu nemôže dovoliť, siahnuť môže po špeciálnych ponukách. Tvrdí, že negatívne recenzie sú snahou konkurenčných reštaurácií v dehonestácii DK Oyster.

Uložiť článok

Najnovšie články