Ak by však pre závažnosť situácie cestujúcemu predsa len lietadlo odletelo, RegioJet sa rozhodol, že im z vlastných nákladov zaplatí celú prepadnutú letenku vrátane letiskových poplatkov, príp. rozdiel a poplatky spojené s prerezerváciou letenky na iný termín.
Služba Záruka odletu sa dá dokúpiť ako doplnková služba v rezervačnom systéme RegioJetu pri kúpe vlakového alebo autobusového lístka na letisko do 24 hodín pred odchodom. Cena služby je € 4,- a platí na všetky spoje RegioJetu, na spoje partnerských dopravcov a v autobusoch Airport Express na pražské Letisko Václava Havla, ak je celá trasa zakúpená na jeden lístok RegioJetu.
Túto službu je možné využiť pri ceste na letiská vo Viedni, Prahe, Budapešti, Drážďanoch, Frankfurte, Berlíne, Krakove, Mníchove a Kolíne.
Cestujúci musia dodržať minimálnu časovú rezervu medzi časom pravidelného príchodu spoja RegioJetu a časom odletu spoja uvedeného na letenke. Pri odletoch v rámci schengenského priestoru ide o 2,5 hodiny a mimo schengenský priestor 3,5 hodiny.
Cieľom RegioJetu je zabezpečiť to, aby sa zákazník nemusel pri ceste na letisko obávať toho, že mu napríklad kvôli zápcham, nehode či inej mimoriadnosti uletí lietadlo a letenka mu prepadne. Zákazníckej starostlivosti venuje RegioJet v prípade meškania obecne veľkú pozornosť.
Okrem novinky Záruka odletu cestujúcim od minulého roka automaticky finančne kompenzuje výraznejšie meškanie expresného vlaku či autobusu, a to bez ohľadu na to, či meškanie vzniklo vinou dopravcu. Pri veľmi vysokom meškaní vracia dopravca celé cestovné.
Pozri aj: Veľký prehľad: Do Chorvátska sa tento rok dostanete pohodlne aj vlakom či autobusom. Takéto sú ceny
Nahlásiť chybu v článku