Najväčšie domáce potravinové reťazce zvyknú v rámci reklamných kampaní často prekvapiť. Väčšinou ide o originálne či vtipné reagovanie na aktuálnu situáciu a konkurenciu. Spoločnosť Penny Market však v Českej republike zvolila iný štýl.
Ako upozornil portál tvnoviny.sk, zákazníci môžu pri nákupe minimálne za 100 korún vyhrať aj silikónové prsia. V súťaži je síce viacero možných cien, no práve prsia zaujali suverénne najviac a medzi spotrebiteľmi rozprúdili rôzne debaty. K bizarnej kampani sa jasne vyjadrili aj zástupcovia reťazca.
„Prečo šokujúca ponuka? Pretože naším hlavným cieľom je ukázať, že v Penny sú tie najlepšie akcie. Akcie, ktoré sú také dobré, originálne a bláznivé, že sa o nich ľudia rozprávajú,“ uviedol Vít Vojtěch, vedúci strategického marketingu Penny Market. Ako ďalej dodal, silikónové prsia sú vecou, ktorá už nie je tabu a zároveň vie rozvinúť diskusiu. Spomínaná súťaž by mala trvať do polovice januára.
Nahlásiť chybu v článku