Ak ste si niekedy predstavovali svoju prácu snov a bolo v nej nejakým spôsobom zahrnuté cestovanie, tak sa vám bude táto ponuka firmy Royal Caribbean viac než páčiť. Rozhodli sa totiž nájsť mladého človeka, ktorý sa vydá na trojtýždňovú cestu loďou okolo sveta a svoje zážitky bude prostredníctvom sociálnej siete Instagram zdieľať so svetom. Za tento výlet dokonca dostane aj plat vo výške 6800 eur.
Do obdobia spomínaných troch týždňov patrí navštívenie Nórska, Japonska, Portugalska či Dubaja. Nesmie chýbať ani čerešnička na torte. Tou je v tomto výlete kotvenie na súkromnom ostrove v Karibiku. Na týchto a mnohých iných miestach bude mať vybraný šťastlivec možnosť okúsiť ponuku dobrodružných aktivít, ktoré vo svojich programoch ponúka Royal Caribbean a dokonca aj tie, ktoré do nich ešte len plánujú zaviesť. Vyskúša si teda niečo, čo verejnosť ešte neokúsila.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Počas trvania tohto výletu bude jeho jedinou úlohou pravidelné prispievanie na sociálnu sieť Instagram, Instagram stories a IGTV. Zároveň bude „tieňom“ profesionálneho fotografa Russa Francisa. Po skončení plavby sa vráti späť domov, no plný zážitkov a s takmer 7-tisíc eurami vo vrecku.
Nakoľko sa táto dočasná pracovná skúsenosť neodohráva v kancelárií, povoleným dresscodom budú hlavne plavky, sandále a pokrývka hlavy, aby sa účastník nevrátil domov aj s úpalom. Netreba si ale zabudnúť pribaliť aj turistické a bežecké topánky. Do výberu sa smú prihlásiť obyvatelia Veľkej Británie a Írska.
O výber vyvoleného „pobrežného prieskumníka“ sa okrem vedúcich predstaviteľov Royal Carribean postará aj gitarista skupiny The Vamps, James McVey. „Moje dobrodružstvo z džungle ma presvedčilo o tom, že túžba objavovať nové miesta, ktorá je v nás ukrytá sa nedá poraziť. Nezáleží, či ide o zážitky na súši alebo na mori. Pobrežný prieskumník je tu na to, aby ukázal, aké je túto vášeň užívať si naplno,“ dodáva James.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
„Zo spolupráce s Royal Caribbean som veľmi nadšený. Spoločne hľadáme osobu, ktorá bude mať v sebe nadšenie pre cestovanie, objavovanie miest vo svete a samozrejme musí byť tiež schopný zdieľať tieto svoje zážitky online.“
Spoločnosť sa týmto spôsobom rozhodla nájsť bláznivého cestovateľa, ktorý bude schopný skrze jednoduchý online príspevok vedieť prerozprávať celý príbeh a tak posunúť už ponúkané programy na vyšší level.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Práca snov vznikla na základe zistenia, že mladí ľudia – „deti milénia“, ktorí majú v tomto čas približne 18 až 37 rokov, sú viac zameraní na investovanie peňazí do zážitkov, než do vecí. Veria totiž, že ich to učiní šťastnejšími a vnútorne bohatými.
Mladí ľudia by chceli vidieť/zažiť/dokázať:
- Vidieť polárnu žiaru
- Letieť prvou triedou
- Navštíviť rôzne mestá okolo sveta
- Nemať dlhy
- Darovať krv
- Zabehnúť maratón
- Stráviť noc v horskej chate
- Ísť na okružnú plavbu
- Vidieť ľadovec
- Napísať knihu a publikovať ju
dailymail.co.uk
Nahlásiť chybu v článku