Adriana vo svojom príspevku otvorene vyjadrila svoj názor na toto neúctivé správanie. „Ženy, počúvajte. Vy, keď sa objednáte, to je jedno, či ku kaderníčke, kozmetičke, nechtárke… Hodinu predtým zrušiť termín alebo vôbec neprísť? Tie baby v tých salónoch sedia a čakajú na vás,“ vyjadrila sa na sociálnych sieťach. Podľa jej slov je takéto správanie veľmi neslušné a spôsobuje profesionálom zbytočné ťažkosti.
Kneissl tiež upozornila na to, že v prípade, ak sa zákazník objedná na konkrétny čas, mal by byť zodpovedný a prísť na termín, alebo ho aspoň včas zrušiť. „Keď si dohodnem termín, viem prísť načas aj z Rakúska a niekto zo Slovenska si ani nedá tú námahu zavolať, že nepríde?“ vyjadrila svoje sklamanie z neohľaduplnosti niektorých klientok.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Pochopenie pre salóny a ich zamestnancov
Adriana vo svojich vyjadreniach nešetrila kritikou na adresu tých, ktorí si neplnia svoje záväzky, a zároveň vyjadrila veľké pochopenie pre profesionálov v salónoch, ktorí čelia následkom nezodpovedného správania klientov. „Mne je tých dám, čo sa o vás starajú, ľúto, lebo vám nemôžu vynadať. Ste ich zákazníčka, ale rušiť termín na poslednú chvíľu alebo vôbec neprísť, je veľmi neslušné a neúctivé,“ dodala.
Adriana po návrate zo Slovenska
Po úspešnej návšteve u kaderníčky sa Adriana Kneissl vrátila späť do Rakúska, kde pokračovala vo svojich povinnostiach. Vo vyjadrení na sociálnej sieti však nezabudla zdôrazniť, že keď ona dokáže dodržať termín aj z Rakúska, nemal by byť pre nikoho problém prísť včas na dohodnutý čas.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Takže, keď ja viem dôjsť na termín normálne ku kaderníčke, určite to viete aj vy, milé dámy. A keď nie, tak to treba zrušiť alebo termín presunúť. Nechcem moralizovať, ale mne je tých dievčat fakt ľúto,“ uzavrela.
Nahlásiť chybu v článku