Automobilka Tesla je jednou z najinovatívnejších spoločností, o ktorej počúvame denne zo všetkých strán. Napriek globálnemu povedomiu o tejto značke ju paradoxne nikto nepozná z reklám, ako mnohé obdobné spoločnosti, ktoré do nich investujú množstvo peňazí. Desaťročná školáčka Bria Loveday z amerického Detroitu si však všimla, že vydarené reklamy na produkty Tesly tvoria mnohí jej fanúšikovia a často sú obdivuhodnej kvality. Tak prečo to nevyužiť?
Elonovi Muskovi napísala v rámci školského projektu list, v ktorom mu predstavila svoj kreatívnu marketingovú stratégiu. “Všimla som si, že nerobíte reklamy. Mnohí ľudia však robia vlastné reklamné spoty o Tesle a niektoré z nich sú veľmi dobré, vyzerajú profesionálne a sú zábavné. Takže si myslím, že by ste mohli spraviť súťaž o najlepšiu amatérsku Tesla reklamu a víťazné reklamy odvysielať,” napísala Bria, ktorá sa raz chce stať političkou.
@elonmusk Elon, my daughter wrote you a letter for a school project. She mailed it to Tesla, but I figured I’d paste here. Thank you! pic.twitter.com/ntGEL9WCh3
— Steven (@Writer_StevenL) 2. marca 2017
Víťaz by tiež podľa nej mohol získať napríklad Tesla nabíjačku Supercharger alebo Model 3 Easter Egg. Na záver sa odvážna Bria nebála požiadať o tričko s logom Tesly, pretože je jej veľkou fanúšičkou, a to najmä vďaka ekologickému aspektu. Odvážny list, ktorý školáčka chcela poslať do centrály Tesly v Palo Alto, by však možno zostal stratený a zabudnutý, nebyť jej otca.
Steven Loveday, ktorý ako reportér píše o elektromobiloch, sa rozhodol dcéru podporiť. Presvedčil ju, že “starým pomalým spôsobom” to nepôjde a poslal do Tesly e-mail. Zároveň napísal Elonovi Muskovi tweet, v ktorom obsah listu skopíroval. Vďaka tomu si ho vizionár Musk všimol a nezostal bez odpovede. A čo viac, nápad ambicióznej piatačky ho nadchol. “Ďakujem za milý list. Znie to ako skvelý nápad. Ideme do toho!” reagoval Musk a Briin otec potrvdil, že poslal aj želané tričko.
Thank you for the lovely letter. That sounds like a great idea. We’ll do it! https://t.co/ss2WmkOGyk
— Elon Musk (@elonmusk) 2. marca 2017
Táto pozitívna story sa v médiách rýchlo stala virálnou, a to aj vďaka faktu, že Elon Musk nápad školáčky skutočne zrealizoval a spustil súťaž o najlepšiu Tesla reklamu pod názvom Project Loveday. Svoje vlastné návrhy môžu ľudia posielať prostredníctvom oficiálnej stránky Tesly. Ide o Ďalšie pekné pekné gesto, ktorým sa Elon Musk opäť ukázal ako líder hodný príkladu.
Pozri aj: Ženy odhalili pravdu, ktorá sa skrýva za dokonalými fotografiami na Instagrame
Nahlásiť chybu v článku