Nie je nič horšie, ako keď si chcete pozrieť video, no namiesto toho sa vám zjaví 30 sekundová reklama, ktorá sa navyše nedá ani preskočiť. To dokáže odlákať nejedného užívateľa Youtube alebo ho to otrávi a už nemá chuť klikať na ďalšie videá, keďže môže oprávnene očakávať, že namiesto sledovania zvoleného videa si bude musieť najprv „odtrpieť“ reklamu na produkt, o ktorý často krát nemá ani záujem. To si uvedomil aj samotný Google, pod ktorý video server Youtube patrí a rozhodol sa dať dlhým reklamám červenú.
Google ohlásil, že od roku 2018 zruší 30 sekundový formát reklám, ktorý svojou dĺžkou robil vrásky nejednému užívateľovi služby. Vyšiel tak v ústrety ľuďom ktorých dlhé reklamy otravovali, a tiež aj inzerentom, keďže ak je používateľ služby z dlhej reklamy otrávený, len ťažko sa dá hovoriť o efektívne vynaložených nákladoch na reklamu.
Namiesto dlhých reklám sa radšej Youtube zameria na ich kratší formát o dĺžke 15 až 20 sekúnd, ktoré bude ale možné po niekoľkých sekundách preskočiť.
Pozri aj: 20 trikov pre pozeranie videí na Youtube, o ktorých ste doteraz nevedeli
interez.sk (mmm), theladbible.com
Nahlásiť chybu v článku