Doterajšie prognózy Tesly o rozvoji elektromobily však neboli príliš presné. Podľa Hammerla je dôvodom to, že Tesla precenila záujem renomovaných automobiliek o tento typ pohonu. Hammerl nevylučuje ani to, že k reálnej podpore elektromobily chýba vôľa.
„Víťazné ťaženie elektrického pohonu vzhľadom na množstvo výhod skrátka nemožno zastaviť,“ tvrdí zástupca Tesly. Takýto motor má životnosť milión kilometrov, nepotrebuje prevodovku a v podstate pozostáva len z dvoch dielov.
Hammerl považuje Teslu za pioniera nielen z hľadiska technológie, ale aj podľa podnikateľského modelu. „Pracujeme výlučne s priamym predajom.“ Záujemcovi stačí niekoľko minút na internete, kým si vozidlo nakonfiguruje, objedná a zaplatí. Navyše Tesla neponúka žiadne zľavy, ktoré by si následne majiteľ auta zaplatil vo forme nákladných opráv v servise.
TASR
Nahlásiť chybu v článku