Ilustračná foto: Unsplash

Klientka banky zažila nepríjemný šok, chyba sa dotkla viacerých ľudí.

Výber hotovosti z bankomatu je pre väčšinu z nás bežná rutina, no pre jednu klientku Prima banky sa v utorok zmenil na stresujúci zážitok. Po sérii výberov zistila, že jej z účtu odišla omnoho vyššia suma, než akú si skutočne vzala.

Pozrite si naše najnovšie video, článok pokračuje pod ním ↓

Na nepríjemnú skúsenosť upozornil portál Topky, podľa ktorého si klientka vybrala hotovosť v troch krokoch. 500, 500 a 200 eur. Na druhý deň si však všimla, že jej z účtu zmizlo až 2 400 eur, teda dvojnásobok vybranej sumy. Zostatok na účte sa jej navyše dostal do mínusu.

Podobné prípady nahlásili aj ďalší klienti

Po zistení chyby ihneď kontaktovala infolinku banky. Podľa jej slov jej pracovníčka potvrdila, že podobný problém nahlásilo viacero ľudí. „Povedala mi, že o tom vedia a že sa to rieši. Uistila ma, že peniaze sa mi vrátia,“ uviedla pre Topky dotknutá klientka. Dobrou správou je, že do štvrtkového večera sa jej na účet vrátila celá chybne stiahnutá suma. Banka tak zjavne situáciu riešila priebežne a bez zbytočných prieťahov.

Prima banka zatiaľ mlčí, oficiálne stanovisko chýba

Redakcia Topiek sa pokúsila získať oficiálne vyjadrenie Prima banky. Otázky smerovali na to, čo presne chybu spôsobilo, koľkých klientov sa dotkla a aké opatrenia banka prijala, aby sa podobná situácia neopakovala. Banka však na otázky zatiaľ nereagovala.

Uložiť článok

Najnovšie články