Ministerstvo cestovného ruchu a športu SR sa v posledných dňoch stretlo s vážnymi problémami týkajúcimi sa obmedzeného prístupu k svojim oficiálnym komunikačným kanálom na sociálnych sieťach. Zablokovanie profilov na platformách Instagram a Facebook výrazne ovplyvnilo schopnosť ministerstva efektívne komunikovať s verejnosťou.
Na oficiálnych profiloch ministerstva na sociálnych sieťach došlo k zablokovaniu prístupu. Tento problém sa dotýka dvoch najväčších sociálnych platforiem – Instagramu a Facebooku, ktoré slúžia ministerstvu ako kľúčové nástroje na komunikáciu s verejnosťou, médiami a inými partnermi.
Ministerstvo reaguje na situáciu
Ministerstvo cestovného ruchu a športu SR v oficiálnom vyjadrení zdôraznilo, že na jeho sociálnych sieťach nikdy nebol zverejnený obsah, ktorý by porušoval pravidlá platforiem. Zablokovanie účtov tak nebolo spôsobené nevhodným obsahom, ale pravdepodobne technickými problémami alebo inými administratívnymi dôvodmi, ktoré sú momentálne predmetom riešenia.
„Na riešení situácie intenzívne pracujeme v spolupráci s odborníkmi a so zástupcami spoločnosti Meta. Naším cieľom je čo najskôr obnoviť prístup k sociálnym sieťam a zabezpečiť ich správne fungovanie,“ uviedlo ministerstvo.
Na náprave sa pracuje
Ministerstvo ubezpečuje verejnosť, že sa robí všetko pre to, aby sa prístup k profilom čo najskôr obnovil a sociálne siete opäť fungovali bez problémov. V prípade pokračujúcich ťažkostí bude ministerstvo využívať alternatívne komunikačné kanály, aby zabezpečilo informovanosť verejnosti o svojich aktivitách.
„Naďalej budeme poskytovať všetky potrebné informácie prostredníctvom iných dostupných kanálov,“ dodáva ministerstvo. Ministerstvo cestovného ruchu a športu SR sa zároveň ospravedlňuje za spôsobené komplikácie a verí, že situácia bude čoskoro vyriešená.
Nahlásiť chybu v článku