Konečne nadišiel deň, na ktorý mnohí Slováci netrpezlivo čakali. Včera otvorila svoje brány u nás historicky prvá predajňa reťazca Biedronka v Miloslavove. Ako sme sa presvedčili na vlastné oči, vyvolala šialenstvo. Pred otvorením sa už na parkovisku tlačili desiatky ľudí a na mieste kolabovala doprava. Množstvo návštevníkov si muselo počkať desiatky minút. Biedronka nazaháľa a už dnes otvorila svoju ďalšiu predajňu, ktorú nájdete vo Zvolene.
Zaujímalo nás, či podobný ošiaľ vyvolá reťazec s prívlastkom „superlacný“ aj na strednom Slovensku. Preto sme už krátko pred deviatou hodinou, kedy do predajne vstúpili prví zákazníci, na mieste nechýbali ani my.
A očakávaný scenár sa skutočne naplnil. Na miesto sme dorazili asi 15 minút pred otvorením a nákupné vozíky boli už dávno fuč. Pred vchodom sa tlačili desiatky ľudí a ozývalo sa, že je to tu ako za socializmu.
Konkurenčná návšteva
Kúsok ďalej sme si všimli konkurenčnú návštevu z Kauflandu, ktorá sa prišla na otváračku pozrieť a rozdávala 5-eurové poukážky. Mnohí ľudia si ich išli sami vypýtať a poukážku sme dostali aj my.
Oslovili sme samotný Kaufland so žiadosťou o vysvetlenie, prečo sa uchýlili k takémuto neštandardnému kroku.
Ľudia sa tlačili dnu
Predajňa Biedronky otvorila svoje brány krátko po deviatej a ľudí púšťali dnu v intervaloch. Nám sa podarilo vstúpiť asi v piatej vlne, krátko pred pol desiatou, no mnohí zostali čakať ešte vonku. Pred desiatou čakalo na vstup ešte viac ľudí.
Biedronka praskala vo švíkoch. Detaily a to, aké zaujímavé a lacné produkty sme tu našli, sa dozviete v našej reportáži už čoskoro.
Pozrite si fotoreportáž z otvorenia v galérii:
Prvú Biedronku neotvorili v Bratislave, ale pri nej
Prvá slovenská predajňa diskontného reťazca svoje brány otvorila neďaleko hlavného mesta v obci Miloslavov. V doobedňajších hodinách zástupcovia spoločnosti médiám predstavili aj svoje nové logistické centrum vo Voderadoch. Práve okolo neho bude Biedronka budovať svoje ďalšie obchody. „Najprv sa snažíme budovať obchody v malých a stredných mestách, Bratislava je náš ďalší krok,“ uviedol prednedávnom Maciej Lukowski, zodpovedný pracovník za expanziu spoločnosti na Slovensko.
V obchodoch „lienka“ ponúkne 3 400 položiek a v segmente čerstvých potravín ich plánuje polovicu odoberať od slovenských dodávateľov, pričom dlhodobým cieľom je mať na pultoch celkovo 40 % slovenských produktov. Spolupracovať budú napríklad s firmami Rajo či Agro Tami.
Nahlásiť chybu v článku