Foto: Ilustračné Biedronka/Tik Tok (@nostradamue)

Diskont známy z Poľska u nás finišuje s prípravou otvorenia prvých predajní. Do niektorých už nakukli zvedaví Slováci.

Príchod lacného reťazca Biedronka sa na Slovensku skloňuje už viac ako rok. Okolo „lienky“ sa za ten čas vytvorilo akési rúško tajomstva, nakoľko zástupcovia spoločnosti boli v komunikácii s verejnosťou či médiami na slovo veľmi skromní. Oficiálne prakticky okrem samotnej expanzie potvrdili iba 5 miest, kde plánujú svoje predajne otvárať. Dnes už poznáme podstatne viac detailov.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ako sme vás v stredu informovali, Biedronka konečne prezradila oficiálny termín otvorenia svojho prvého slovenského obchodu. O nových informáciách informoval TASR na tlačovej konferencii v Krakove Maciej Lukowski, zodpovedný za expanziu spoločnosti na Slovensko.

Prvou novopostavenou predajňou bude obchod v Miloslavove, ktorý vybudovala slovenská stavebná spoločnosť. V obchodoch „lienka“ ponúkne 3 400 položiek a v segmente čerstvých potravín ich plánuje polovicu odoberať od slovenských dodávateľov, pričom dlhodobým cieľom je mať na pultoch celkovo 40 % slovenských produktov. Spolupracovať budú napríklad s firmami Rajo či Agro Tami.

Ako Lukowski ďalej prezradil, reťazec plánuje postupnú expanziu a neminie ani Bratislavu. O tom, aká veľká sieť sa napokon vybuduje, vraj rozhodne záujem zákazníkov. Nové informácie padli aj k vernostnej aplikácii, ktorú v rôznych formátoch spotrebitelia radi využívajú. Biedronka na Slovensku ju spočiatku mať nebude, no v pláne je jej zavedenie do dvoch rokov.

Dôležitou témou sú tiež ceny sortimentu. Práve na nich si Biedronka zakladá svoje marketingové kampane a u našich severných susedov sa pasuje za najlacnejšieho hráča na trhu. Poľské ceny však zrejme Slováci očakávať nemôžu. „Nikto nám nevykompenzuje rozdielne výšky daní,“ uviedol pre TASR Lukowski s tým, že slovenský trh a tunajšie podnikateľské podmienky sú od tých poľských rozdielne.

Práce na predajniach finišujú

O tom, že otvorenie prvých predajní sa blíži, sme vás informovali ešte na konci januára. Naša redakcia sa bola osobne pozrieť na chystaný obchod v Miloslavove, ktorý v týchto dňoch už čakajú iba kozmetické úpravy a dodanie toho najčerstvejšieho tovaru. Zároveň, na sociálnych sieťach ako TikTok či vo facebookových skupinách už postupne pribúdajú fotografie či videá, ktoré predajne červeno-žltého reťazca zachytávajú.

@nostradamueExkluzívne zábery z Biedronky 🐞🐞🐞🐞🐞🇸🇰🇸🇰🇸🇰🇸🇰🇸🇰🇸🇰♬ original sound – Mea culpa

Dnes už teda vieme, ako približne budú predajne poľského reťazca vyzerať. Video z miloslavovského obchodu na svojom Facebooku zverejnila stránka s názvom Živo, zvolenskú Biedronku zase natočil zvedavý používateľ na sociálnej sieti TikTok. Okrem toho sa už skôr v jednej zo zvolenských skupín zameraných na výstavbu v meste objavili fotografie, ktoré presne znázorňujú dispozíciu tamojšej predajne.

Uložiť článok

Najnovšie články