Reprofoto: YouTube (Disney UK)

Disney zverejnil svoju vianočnú reklamu a mnohí pri nej nezadržali slzy.

Vianočný čas sa blíži a spoločnosti začínajú vyťahovať vianočné reklamy. Zatiaľ čo niektoré stavajú na klasiku, bez ktorej si už Vianoce nevieme predstaviť, iné sa snažia prekonať ich minuloročné počiny. Najnovšie sa k nim pridala aj spoločnosť Disney s reklamou, ktorá na ľudí zapôsobí aj bez slov. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Ako informuje portál Mail Online, celosvetová filmová spoločnosť včera odpremiérovala svoju srdcervúcu vianočnú reklamu na rok 2024, ktorú režíroval manžel Rity Ory Taika Waititi a v ktorej vystupuje prekvapivo roztomilá animovaná chobotnica. Namiesto toho, aby v nej však čokoľvek propagovali, rozhodli sa ísť cestou krátkeho animovaného filmu so silným posolstvom.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Vogue Weddings (@vogueweddings)

Milý príbeh o chlapcovi a chobotničke

Krátky film Disney Holiday Short: The Boy & The Octopus (Chlapec a Chobotnica) sleduje cestu dieťaťa, ktoré počas dovolenky pri mori zistí, že sa mu na hlavu prilepil zvedavý tvor. Po návrate domov si chlapec s chobotnicou vytvorí skutočné priateľstvo tým, že svojho nového spoločníka zoznámi so svojím životom na súši, a následne sa roztomilú chobotnicu rozhodne oboznámiť s čarom Vianoc.

Chlapec rýchlo pochopí, že malá chobotnica veľmi túžiť spoznať všetko, čo svet ponúka, a spustí plán, ako to uskutočniť – s pomocou Santa Clausa.

Hoci je reklama najmä ukážkou toho, že sa dajú spojiť aj zdanlivo nespojiteľné svety a že čaro Vianoce prekoná všetky prekážky, pre nadšencov Disney rozprávok sa tu tiež skrývajú odkazy na klasické rozprávky Disney ako Moana (2016), Lilo a Stitch (2002) a Toy Story (1995). V reklame navyše zaznie pieseň „Part of Your World“, z klasického Disneyho filmu Malá morská víla (1989).

Taika Waititi sa k reklame vyjadril nasledovne: „Príbehu sa podarilo spojiť pocity, ktoré zažívate počas sviatkov, a radosť, dobrú vôľu a všetko ostatné s tými istými emóciami a citlivosťou, ktoré máte z Disneyho filmov. Myslím, že idú ruka v ruke a je to dokonalá súhra – a len Disney mohol niečo také vytvoriť… so mnou.“

Vyzerá to tak, že myšlienku reklamy ľudia ihneď pochopili, čo vyplýva z pozitívnych komentárov, ktoré sa pod videom na platforme YouTube stále hromadia. „Nečakala som, že budem plakať nad 4-minútovým krátkym filmom. Taký rýdzi a srdcervúci. Skvelý herecký výkon od Solomona Horta!“ okomentovala diváčka.

„Bola som v poriadku, kým nezačala hrať hudba… potom som okrem toho, že som spievala texty, ktoré mi tak prirástli k srdcu, celý čas plakala. A to mám 70 rokov a celý život som milovala disneyovky. Vďaka Disney a Taika, dobrá práca,“ pridala sa ďalšia. „Nádherný príbeh, ktorý ma, áno, rozplakal,“ píše zas tretia.

Uložiť článok

Najnovšie články