Takéto obrázky sú vždy zaujímavé a asi nás nikdy neprestane baviť pozerať sa na ne. V jednom pohľade môžete vidieť, čo má alebo nemá vplyv na ľudí, a aj vašu reakciu v porovnaní s ostatnými. „Sticky“ je startup, a teda začínajúci projekt, ktorý robí tento druh analýz, pričom sa pozerá aj na akési naše emocionálne sledovanie. Pozrite si nasledujúce obrázky a naučte sa s nami znovu niečo nové.
Aj vás občas šokujú niektoré informácie, ktorým ste verili? V tomto článku sa dozviete niečo o 12 veciach, ktoré vám zmenia celkový pohľad na svet.
Čo tak seriál Game of Thrones? Ľudia sa najčastejšie a najviac pozerajú na Jaimeho (Nikolaj Coster-Waldau), Jona (Kit Haringtnon), potom na Roba (Richard Madden). Ako posledný z tejto štvorice skončil Oberyn (Pedro Pascal). Je to naozaj zvláštne, pretože je úplne jasné, že sa všetci, alebo aby som bola presná – všetky, pozeráme na Jona, ako na prvého, nemám pravdu?
Aby sme potešili aj mužské oko, tu sú 4 hlavné hrdinky tohto seriálu. Ľudia sa najviac pozerajú na Daenerys (Emilia Clarke), Margaery (Natalie Dormer), Cersei (Lena Headey) a nakoniec na Sansu (Sophie Turner). Toto celkom dáva zmysel.
Staršia generácia narodená po 2. svetovej vojne sa na reklamy naboku pozerá. Deti milénia nie.
V tejto reklame sa takmer všetci pozerajú na herca Jamesa Franca. Nikto si nevšíma samotný produkt, čiže auto.
Len 72% ľudí nájde na tomto obrázku Walda. V priemere to človeku trvá 2,5 sekundy.
Znovu tu máme ten istý prípad. Väčšina sa pozerá v tejto reklame na ženu v bikinách. Len málokto sa pozrie na samotný produkt.
Značka Reebok veľmi dobre vie, ako prinútiť ľudí, aby sa v reklame pozerali priamo na názov značky.
Opäť značka Reebok a jej účinná reklama zameraná priamo na zákazníka.
A aký je rozdiel, keď sa na fotografiu pozerajú muži a keď ženy? Pokračujte v čítaní…
Nahlásiť chybu v článku