Michal Kovačič, bývalý moderátor komerčnej televízie Markíza, ktorý bol dlhé roky tvárou najúspešnejšej politickej diskusie, v nedeľu 1. septembra predstavil svoj nový projekt. V súvislosti s tým vznikla crowdfundingová kampaň na stránke Donio.
Tvorcovia projektu si stanovili viaceré ciele. Vyzbieraných 500-tisíc znamená „prvý rok absolútnej slobody a nezávislého fungovania a vďaka vašim príspevkom budeme môcť investovať do kvalitnej investigatívy, ktorá je dnes najdrahším typom žurnalistiky“.
Prekonali dôležitý míľnik
Na 360° už bolo za mimoriadne krátky čas vyzbieraných viac ako 500-tisíc eur. Kampaň bola spustená len v nedeľu o 19:00.
Internetové médium zakladá spolu s bývalým kolegom z Markízy Adelom Grannamom a Barborou Šišolákovou, ktorá odišla z STVR. Od ohlásenia vzniku už stihli založiť aj sociálne siete.
Šišoláková, Kovačič aj Ghannam už stihli dostať aj otázky o tom, kto ich financuje. „Vy! Ďakujeme, že podporujete vznik 360! Tento projekt by bez vás nevznikol. Je nás veľa a my sme za to veľmi vďační,“ vysvetlili.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Vitajte na novom profile projektu 360° Michala Kovačiča, Adela Ghannama a Barbory Šišolákovej. Projekt 360° zakladáme, aby to, čo v televíziách už ľudia nenájdu, našli u nás. Prinesieme každý deň kvalitnú kritickú žurnalistiku, nové zistenia a odhalenia, kontext zložitých káuz, rozhovory a reportáže,“ píšu.
Nahlásiť chybu v článku