Foto: TV Markíza, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Markíza zažíva prepad v sledovanosti.

Markíze jeseň zatiaľ príliš nevychádza. Ako informoval portál MediaBoom, kým Dunaj, k vašim službám prvý týždeň zažíval veľkolepý návrat po letnej pauze, iné projekty im príliš nevyšli.

Článok pokračuje pod videom ↓

Po letnej pauze sa vrátil na obrazovky aj seriál Mama na prenájom, ktorý spustil už štvrtú sériu. Problémom bude podľa portálu aj naťahovanie deja a snaha seriál oživiť. Zatiaľ je však začiatok novej série veľmi vlažný. Veľký prepadák však po dvojročnej pauze zažil seriál Druhá šanca, ktorý bol predtým na vrchole sledovanosti. Na návrat na obrazovky čakal seriál relatívne dlho, dôvodom bolo čakanie na scenár, ktorý vychádza zo scenára talianskeho seriálu, ku ktorému sa Markíza dostala až neskôr.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Televízia Markíza (@tvmarkizaofficial)

Druhá šanca zažíva prepad

„Prvá séria na jar 2022 dosahovala vysoké ratingy na úrovni 10 – 11 % v pôvodnej obchodnej cieľovke, druhá séria, vysielaná na jeseň 2022, o niečo klesla, keď dosiahla priemer okolo 9,5 %. Vôbec najslabším ratingom Druhej šance bol výkon 8,6 %. Ten teraz poriadne podliezla. Dramatický seriál s Jánom Koleníkom sa tento pondelok vracal na obrazovky po dvoch rokoch za sprievodu veľkej kampane, ktorá však k seriálu neprilákala všetkých jeho divákov,“ informoval portál.

Problémom čelí aj Farma

Ďalej vysvetlil, že zaostala takmer o dva ratingy, hoci bol jasným lídrom na trhu. Po pauze sa k seriálu nevrátilo viac ako stotisíc divákov. Problému čelí aj reality šou Farma, ktorá sa vrátila na obrazovky už v šestnástej sérii. Patrí medzi lídrov sledovanosti a Markíza ju vysielala aj počas pandémie koronavírusu.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Farma (@farma.markiza)

„V ostatných rokoch z nej dokonca spravila aj jeden z hlavných prime-time formátov, keď sa v hlavnom vysielacom čase objavuje už 2-krát do týždňa, rovnako ako nákladný Dunaj, k vašim službám. Markíza tento pondelok odštartovala novú, v poradí už šestnástu Farmu, ktorú kompletne prerába na obraz súčasnej mladej cieľovky.“

V tomto roku prišla Markíza s novinkou, kedy zapojila aj bývalých súťažiacich. Snaží sa tiež osloviť novú generáciu divákov, avšak ani to televízii nevyšlo a zažila historicky najslabší štart. Ako sa to bude vyvíjať ďalej, je ešte otázne.

Uložiť článok

Najnovšie články