Bývalý moderátor Markízy Michal Kovačič včera Slovákom predstavil svoj nový projekt. Pôjde o internetové médium s názvom 360°, ktoré zakladá spolu s ďalším bývalým markizákom Adelom Ghannamom a novinárkou Barborou Šišolákovou, ktorú môžu diváci poznať z STVR.
V tejto súvislosti vznikla crowdfundingová kampaň na Doniu, kde projekt môžete podporiť. Chce priniesť to, čo sa z televízií vytráca, kritickú férovú žurnalistiku. Kampaň bola pritom spustená iba včera okolo 19:00 a vyzbierala viac ako 213-tisíc eur, čo je na slovenské pomery obrovská suma.
Dosiahli ďalší míľnik
Darcovia dokonca včera večer na krátky čas zhodili web Donio, ktorý nestíhal obrovský nápor ľudí. „Chceme robiť nezávislú televíznu novinárčinu, dostupnú pre čo najviac ľudí. Nepôjde to však bez vás. Potrebujeme preto vašu podporu, aby sme založili projekt 360°,“ píše sa v popise projektu, na ktorý zatiaľ prispelo viac ako 5 700 ľudí.
„Za niekoľko hodín sme už na treťom míľniku našej kampane, je to neuveriteľné… Zatiaľ však nekončíme a sme asi v polovici. Televízna žurnalistika a investigatíva je najdrahší typ novinárčiny a stále potrebujeme vašu pomoc,“ dodávajú autori. Ďalším míľnikom je 300-tisíc eur a pri takomto tempe by mohol byť dosiahnutý zrejme už dnes.
Nahlásiť chybu v článku