Foto: TASR - Pavol Zachar

Rodičia sa podľa poisťovne mali svojich detí pýtať napríklad na to, kto bol najhoršie oblečený.

Všeobecná zdravotná poisťovňa mala na sociálnej sieti radiť rodičom, ako sa majú so svojimi deťmi rozprávať o tom, „čo bolo v škole“. Neponúka však klasické otázky o známkach alebo poznámkach, ale návod na šikanovanie. Na príspevok upozornila novinárka portálu Aktuality Laura Kellö Kalinská, VšZP príspevok neskôr zmazala. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Nebolo to so zlým úmyslom

Rodičia sa podľa poisťovne mali svojich detí pýtať na to, kto bol najhoršie oblečený, alebo kto bol najsmiešnejší. „Ako zistím, čo bolo v škole? Namiesto priameho vypytovania sa na školské povinnosti, skúste sa opýtať: Kto bol dnes najsmiešnejší? Kto mal najhoršie oblečenie? Otočiť to na srandu,“ písalo sa v príspevku.

Poisťovňa pre portál Refresher uviedla, že príspevok nevznikol so zlým úmyslom a že bol výsledkom zlyhania ľudského faktora. „Mrzí nás, že sa tak stalo v tomto prípade, aj preto sme príspevok stiahli. O to viac, že si uvedomujeme zhoršujúce sa duševné zdravie detí aj dospelých, aj preto chceme venovať intenzívnejšiu pozornosť téme duševného zdravia,“ uvádza.

Dodáva tiež, že práve tento mesiac spustila pre svojich poistencov špeciálnu službu Psychológ+, ktorá má byť pomocou pre ľudí, ktorí majú problém vyhľadať psychológa a zároveň majú obmedzený rozpočet.

Vo svojom trápení nikto nemusí byť sám. Ak prežívate náročné obdobie súvisiace so šikanovaním, pomoc je vždy k dispozícii. Neváhajte ju vyhľadať napríklad na webe sikana.sk.
Uložiť článok

Najnovšie články