Spoločnosť Packeta upozorňuje na veľkú údržbu systémov, viaceré služby spoločnosti tak od soboty (3. 8.) 18:00 hod. do nedele (4. 8.) 10:00 hod. nebudú fungovať. V tento čas tak nebude možné podávať, alebo vyzdvihovať zásielky zo Z-BOXu, trasovať zásielky alebo využívať klientskú sekciu, upozorňuje spoločnosť svojich zákazníkov na webe.
Rozsiahly výpadok sa bude týkať mobilnej aplikácie Packeta, Z-BOXov, výdajných miest, trasovania zásielok a vyhľadávačov výdajných miest. Mobilná aplikácia Packeta bude nedostupná a nebude možné vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu (otvoriť schránku), zobraziť heslo na vyzdvihnutie zásielky, vytvoriť zásielku v mobilnej aplikácii, zaplatiť v aplikácii dobierku a vyhľadať výdajné miesto.
Packeta upozorňuje, že z aplikácie môžu byť používatelia v čase výpadku odhlásení. Po opätovnom spustení systémov bude možné sa do aplikácie znovu prihlásiť. Z-BOXy budú nedostupné a nebude možné vyzdvihnutie zásielok pomocou aplikácie, podanie zásielok. Vyzdvihnutie bude možné iba zo Z-BOXov, ktoré už majú klávesnicu (pomocou číselného kódu).
Zásielky v Z-BOXoch sa nestratia
Zásielkam, ktorým bude úložná doba v Z-BOXe končiť v sobotu 3. 8., bude úložná doba automaticky predĺžená o jeden deň, teda do nedele 4. 8. do 23:59.
Výdajné miesta budú fungovať v obmedzenom režime a nebude možné podávať zásielky, platiť dobierku kartou na výdajnom mieste a vyzdvihnúť vratky. Bude však možné vyzdvihnúť zásielky a dobierku bude možné uhradiť iba v hotovosti. Trasovanie zásielok v čase údržby systému nebude k dispozícii.
Nahlásiť chybu v článku