Ilustračné foto: Unsplas / Pixabay

Ozval sa aj jeden zo zamestnancov a reagoval na obvinenia.

Kontroverzný podnik DK Oyster nezostáva svojej povesti nič dlžný. Len pred niekoľkými dňami sme vás informovali o najnovších recenziách, ktoré dostal a v ktorých návštevníci podniku vyčítajú šialene vysoké ceny. Teraz to vyzerá tak, že okrem piva a džúsu za 107 eur zákazníci odchádzajú aj s ďalšími nepríjemnými skúsenosťami. 

Článok pokračuje pod videom ↓

Ak sa chystáte na dovolenku do Grécka, konkrétne na ostrov Mykonos, buďte opatrní a pred návštevou vami vyhliadnutého podniku si ho radšej dopredu overte. Už nejaký ten čas sa tu totiž skloňuje neslávne preslávený DK Oyster, ktorému na portáli TripAdvisor svieti dôležité bezpečnostné upozornenie a podľa hodnotení je tou najhoršou reštauráciou na ostrove.

Stiahlo jej z karty 560 eur

Len pred niekoľkými hodinami tu pribudla nová recenzia, v ktorej autorka opisuje, že jej z karty stiahlo 560 eur namiesto 56 eur za dva nápoje. Dožadovala sa svojich peňazí späť a bolo jej povedané, že ich aj dostane, no podľa jej slov sa tak nestalo. K incidentu malo dôjsť ešte v januári.

Foto: dronepicr, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

Nie je jediná, ktorej sa to malo stať

Zaujímavé je, že v jednej z recenzií pridanej pred pár dňami sa podobný scenár opakoval. Zákazník v nej spomína, že za dve koly mali zaplatiť 70 eur, čo znamená, že jeden takýto nápoj stál až 35 eur. Tým to ale ani zďaleka podľa jeho tvrdení neskončilo.

Keď sa išli sťažovať, vrátili im v hotovosti 30 eur. No aj tých 40 eur za dve koly im prišlo ako prehnaná suma a napokon dostali späť ďalších 20 eur v hotovosti. No šok prišiel, keď zistili, že im z účtu stiahlo cez 500 eur.

Vrátili sa teda späť a požadovali ich vrátenie. Dostalo sa im vysvetlenia, že čašník urobil chybu. Nasledovala hádka, na konci ktorej dostali potvrdenie o vrátenie peňazí.

Ozval sa aj podnik

Na túto recenziu odpovedal zamestnanec DK Oyster, ktorý argumentoval tým, že skutočne malo ísť len o chybu a dokonca sa ospravedlnil.

Postupne však začal meniť svoj tón a obvinil týchto zákazníkov, že vlastne zneužili situáciu a o peniaze obrali oni ich, keďže hotovosť, ktorá im na začiatku bola vrátená, neodovzdali naspäť.

Uložiť článok

Najnovšie články