Meghan Markle je údajne v slzách pre nespravodlivú kritiku jej lifestylovej značky American Riviera Orchard. Vojvodkyňa zo Sussexu oznámila rozbehnutie svojej novej značky v marci a spočiatku fanúšikov držala v napätí nejasnými detailmi.
V záhadnom videu, ktoré bolo nakrútené v sídle Sussexovcov v Montecito, bolo vidieť Meghan, ako varí v kuchyni a prechádza sa po honosných pozemkoch ich rodinného domu. Čoskoro sa objavili nové podrobnosti o tom, čo bude Meghan predávať. Okrem rôznych kuchynských a domácich potrieb plánovala uviesť na trh aj vlastný rad olejov, orechových masiel, džemov a zaváranín, ale aj domácich vôní a nábytku.
Jej nový džem všetci vysmiali
Ako píše portál Mirror, rozruch okolo novej značky vojvodkyne čoskoro utíchol a potom, ako Meghan neposkytla žiadne ďalšie podrobnosti o tom, kedy ju nakoniec spustí, pripravila obrovskú PR akciu na zlepšenie svojho imidžu ešte pred uvedením na trh.
Čakala, že ju budú obdivovať
Kráľovský expert Tom Quinn sa však domnieva, že Meghan bola zničená po veľmi vlažnom prijatí jej projektu a hlavne po kritike, ktorú dostala za svoj nový džem. „Meghan bola zrútená a v slzách, keď bola jej značka uvedená na trh. Jej nový džem je všade zosmiešňovaný, že je drahý a nie je ničím výnimočný,“ povedal.
„Teraz dospela do bodu, keď si myslí, že čokoľvek, čo urobí, je nespravodlivo kritizované. Rovnako ako jej manžel aj ona má pocit, že si ju ľudia nespravodlivo doberajú a kritizujú. Nedokáže pochopiť, prečo ľudia jej prácu neobdivujú.“ Ďalej tvrdí, že Meghan nebola na kritiku pripravená a myslela si, že jej značku budú všetci obdivovať. „Je obzvlášť citlivá na akúkoľvek kritiku jej luxusného životného štýlu v USA. Z jej pohľadu je to niečo, čo treba obdivovať a nie kritizovať,“ dodal Tom.
Meghan sa vraj snaží zúfalo vylepšiť svoj imidž v USA, ale aj vo Veľkej Británii. Plánuje poskytovať rozhovory a chodiť do podcastov, kde bude o svojej značke rozprávať.
Nahlásiť chybu v článku