Foto: Unsplash

Nepríjemná situácia sa stala v noci z utorka 2. mája na stredu.

V noci z utorka 2. mája na stredu cestoval pár vlakom spoločnosti RegioJet na východné Slovensko. V istom momente však zistili, že ich niečo štípe. V posteľnej bielizni a čalúnení našli ploštice.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ako upozornil iRozhlas, ženu po asi dvoch hodinách cesty začala svrbieť ruka. Na jej tele sa objavili aj červené stopy po uhryznutí.

Situácia je nepríjemná

„Stihol som urobiť len niekoľko fotografií a potom sme si rýchlo zobrali veci a opustili kupé,“ opisuje situáciu Vojtěch B., podľa ktorého o probléme okamžite informovali vedúceho vlaku. Ten ich presunul do iného vozňa.

Problém sa dvojica rozhodla nahlásiť aj písomne a na informačnej linke hneď po príjazde. Odpoveď však nedostala. Preto sa rozhodli opäť zavolať na infolinku. Druhá strana uviedla, že reklamácia bola odoslaná, dopravca má ale 30 dní na odpoveď.

Aj keď Vojtěch a jeho partnerka dostali peniaze naspäť, komunikáciu RegioJetu považujú za nedostatočnú. „Celá situácia bola a vlastne stále je veľmi nepríjemná,“ myslí si muž.

V rovnakom kupé sa nachádzali aj iní cestujúci. Ako sa žltý prepravca s nepríjemnosťou vyrovnal nie je jasné, manažérka Alexandra Janoušek Kostřicová však uviedla, že prípad vzali na vedomie a situáciu riešia.

Páru bola ponúknutá náhrada cestovného. „V prípadoch, keď sú cestujúci postihnutí, poskytujeme aj ďalšiu pomoc vrátane úhrady nákladov na dezinfekciu alebo dezinsekciu,“ povedala Janoušek Kostřicová.

Spoločnosť uvádza, že vozne by už mali byť bezpečné. „Vo vlakoch robíme pravidelnú dezinfekciu a dezinsekciu. Ak je ohnisko nákazy hlásené, okamžite prijímame opatrenia, vagón je odstavený a dezinfekcia a dezinsekcia sa vykonáva mimo plánovaného harmonogramu,“ zdôraznila manažérka.

Uložiť článok

Najnovšie články