Ešte počas marca sme vás informovali o novinkách v bratislavských nákupných centrách. Ako sa zdá, pozitívne správy pre nakupujúcich neutíchajú a o slovo sa hlási aj aktuálne najúspešnejší komplex v hlavnom meste. Okrem toho, že trhá rekordy v návštevnosti, si pre ľudí pripravil nové prevádzky, informujú Hospodárske noviny.
Približne pred rokom už v tomto období finišovali posledné práce na rozšírení bratislavského nákupného centra Eurovea. Komplex lokalizovaný na atraktívnom dunajskom nábreží po otvorení novej nákupnej zóny prilákal nových zákazníkov, ktorí sa doň opakovane vracajú. Dokazujú to aj čísla návštevnosti, pričom v apríli tohto roka Euroveu za jeden deň navštívilo takmer 100-tisíc ľudí.
V rebríčku z dielne The Slovak Spectator sa Eurovea dokonca umiestnila vo svojej kategórii na prvom mieste a hodnotiaci brali do úvahy okrem tržieb aj ďalšie podstatné kritériá. Ako najnovšie informácie naznačujú, s rozširovaním nákupné centrum nekončí a zákazníci sa tak môžu tešiť na ďalšie novinky.
„V nových priestoroch boli nedávno otvorené aj butiky Hugo Boss, Furla, Twinset, Wittchen či SHAPEN. Čoskoro by sa k nim mala pridať aj dlho avizovaná značka NEHERA, Boss s dámskou módou, ktorý rozšíri svoju ponuku o ďalší butik, či Swarovski s novým konceptom predajne,“ priblížili Hospodárske noviny.
Navyše, dobré správy prichádzajú aj pre milovníkov gastra a tiež pre tých najmenších. Food court by údajne mali v horizonte niekoľkých mesiacov obohatiť ďalšie reštaurácie a zaujímavé koncepty. Pre deti sa na prvom poschodí chystá zábavné centrum s rozlohou takmer 2-tisíc metrov štvorcových.
Na vavrínoch nespí ani konkurencia
Ako sme vás ešte v marci informovali, neustále rozširovanie prebieha aj u konkurencie. V posledných mesiacoch sa často písalo aj o bratislavskom Auparku, ktorý už aktívne pracuje na masívnom rozšírení obchodných priestorov. „Táto zmena prinesie 9 999 m2 novej plochy v podobe troch rozsiahlych obchodných formátov,“ povedala pre interez.sk riaditeľka Auparku Veronika Košická. Údajne ide o reakciu na dopyt zákazníkov, ktorí takéto prevádzky potrebujú a vyhľadávajú.
Hovoríme o segmente zákazníkov, ktorí potrebujú plochy s veľkosťou 1 500 až 4 000 m2. Do nového objektu teda smerujú tzv. flagship predajne prestížnych svetových značiek,“ uviedla ďalej. Zastúpenie by tu v takomto veľkom formáte teda mali nájsť takmer všetci členovia populárnej skupiny Inditex – konkrétne Zara, Pull & Bear, Bershka a Stradivarius. Zástupcovia tiež lákajú na nových atraktívnych predajcov, ktorých však chcú prezentovať až neskôr.
Počas minulého roka boli najnavštevovanejším nákupným centrom na Slovensku Nivy, ktoré privítali až 18 miliónov zákazníkov. Marketingová manažérka centra nám potvrdila, že už čoskoro sprístupnia niekoľko nových prevádzok.
Medzi nimi bude napríklad predajňa obuvníckeho mága Stevea Maddena, ale aj známa odevná firma GANT. V rámci gastroprevádzok len nedávno svoje brány otvorila unikátna turecká kaviareň Cesme Coffee a pred otvorením je indický Bombay Express, či reprezentant ázijskej kuchyne v štýle „all you can eat“ Shanghai.
Nahlásiť chybu v článku