Attila Végh pred prezidentskými voľbami vyjadril vo videu svoju podporu kandidátovi Petrovi Pellegrinimu. Krátko po voľbách s ním pre porušenie „apolitickosti“ rozviazala spoluprácu spoločnosť Renault Slovensko. Neskôr sa ukázalo, že kampaň nebude robiť už ani pre Pierre Baguette. Najnovšie sa k nim pridala aj slovenská značka piva Corgoň, upozornila satirická stránka Zomri.
„Značka Corgoň ponúka pivo pre všetkých spotrebiteľov, bez rozdielov. Naším cieľom je šíriť zodpovednú, relevantnú, rešpektujúcu a apolitickú komerčnú komunikáciu,“ začína vysvetľovanie pivovar z Hurbanova.
Porušil kódex
Ako ďalej Corgoň uvádza, všetky posolstvá, ktoré šíri alebo propaguje, sa riadia prísnym etickým kódexom, ktorého zásady značka vyžaduje dodržiavať aj od svojich obchodných partnerov.
„Z tohto dôvodu sme zastavili ďalšie komerčné aktivity s Attilom Véghom,“ vysvetlili na facebooku, čo ľudí na ich stránke okamžite rozdelilo na dva tábory. Kým jedna skupina rozhodnutie chváli a víta a vyhlasuje, že ak doteraz nepila pivo tejto značky, tak začne, druhá sa rozhodla Corgoň bojkotovať.
„Chodím na pivo s kamarátmi alebo aj kolegami do jednej krčmy, kde majú v ponuke pivo Corgoň. Z tohto dôvodu sme sa dohodli, že zmeníme lokalitu, kde nebudú mať vo výčape vaše pivo. A osobne upozorním majiteľku, ak chce vrátiť nás – zákazníkov späť do tohto podniku, radi prídeme, ale až keď zmizne z výčapu pivo Corgoň,“ napísal jeden z komentujúcich.
Iní však s týmto rozhodnutím súhlasia. „Corgoň sa zachoval ukážkovo a zaslúži si pochvalu. Profesionálny a apolitický prístup. A Attilka nech prestane plakať a nech ide promovať smerákov na MDŽ, tam si ho znovu radi zaplatia,“ myslí si niekto.
Bojovník sa k rozviazaniu spolupráce zatiaľ nevyjadril.
Nahlásiť chybu v článku