Fio banka informovala na facebooku o nepríjemnostiach, s ktorými sa mohli stretnúť jej klienti a situáciu vysvetlila. Podľa komentárov je zrejmé, že viacerým Slovákom a Čechom zmizli z účtu peniaze, takýto je dôvod.
„Ospravedlňujeme sa za komplikácie spôsobené duplicitným zúčtovaním niektorých transakcií uskutočnených prostredníctvom kariet Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime,“ ozrejmila Fio banka situáciu.
Dodala, že verí, že v priebehu niekoľkých dní dôjde k vráteniu duplicitných transakcií.
Ľudia banku nešetrili
Banka síce vysvetlila, že problém má súvisieť so spoločnosťou Visa, mnohí sa však v komentároch odviazali.
„My sme u vás skoro 7 rokov a myslím, že nielen my, ale všetci klienti si zaslúžime rýchlejšiu reakciu. Predpokladám, že všetci máme rovnaký problém od soboty a vy o tom informujete až dnes?“ stojí v jednom z komentárov.
Podľa nich je zrejmé, že ľudia prišli o desiatky, ale aj stovky eur. „Mne strhli 2 x 1 100 eur pri kúpe leteniek. A keďže je to účet, kde nedržím peniaze, tak som v mínuse na debetnej karte,“ objasnila ďalšia komentujúca, ktorej táto situácia narobila problémy.
Iní nedokázali pochopiť, prečo keď im peniaze z účtu tak rýchlo zmizli, nedokážu im ich na ten istý účet aj rovnako rýchlo vrátiť.
Nahlásiť chybu v článku