Kým v minulosti sa ľudia na postave Nusreta Gökceho skôr zabávali a jeho reštaurácie predstavovali vrchol luxusu, v súčasnosti sú novinky o jeho osobe vo väčšine prípadov len negatívne. Ako uvádza portál Insider, šéfkuchár čelí niekoľkým žalobám od bývalých zamestnancov.
Mali predstierať čakanie v rade
Prakticky všetci bývalí zamestnanci, ktorí súhlasili s anonymnou výpoveďou pre Insider uviedli, že sa na pracovisku stretli s diskrimináciou, porušovaním pravidiel, ale aj s problémami, ktoré súviseli s vyplácaním ich mzdy. Zhodli sa aj na tom, že slávny šéfkuchár bol maximálne nepredvídateľný a výpoveď mohol počas bežného dňa dostať prakticky ktokoľvek.
Spomínajú sa prípady, kedy prepustil zamestnanca po tom, čo mu spadol pohár, respektíve do zamestnania neprijal človeka len preto, že sa mu nepáčilo jeho tričko. K personálu sa vraj správa neúctivo, ženy sa stretli s nevhodným správaním tiež a zamestnancov mal údajne žiadať o masáže. Čerešničkou na torte je príhoda z londýnskej pobočky, kde čašníkom prikázal počas menej rušného dňa predstierať čakanie v rade pred reštauráciou, aby navodil dojem toho, že o miesto je veľký záujem.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Lacné ako peklo“
Portál LADBible píše, že napriek krásnemu zovňajšku boli reštaurácie vnútri „lacné ako peklo“. Či už to boli príbory, taniere, poháre alebo uniformy, nič nezodpovedalo cenám účtovaným v slávnych podnikoch. Jedno z obvinení dokonca tvrdí, že víno, ktoré barmani rozlievali do pohárov, mohlo byť aj zvyškom toho, čo nedopili iní hostia pri stoloch.
Nusretova právnička sa k obvineniam vyjadrila pre Insider nasledovne: „Obvinenia v skutočnosti nie sú ničím iným, ako opakovaním sa starých súdnych sporov, v ktorých boli sporné nároky už dávno vyriešené.“
Nahlásiť chybu v článku