Sieť obchodov s okuliarmi Eiffel Optic vyhlásila ešte vo februári v Česku bankrot a zatvorila svoje pobočky. Netrvalo dlho a podobný osud postihol aj jej predajne na Slovensku. To ale nie je všetko. Podľa najnovších informácií portálu TV Noviny je viacero zákazníkov, ktorí im zaplatili, no produkt nedostali.
Zákazníci zaplatili zálohu a prišli o svoje peniaze. Keď sa snažili so spoločnosťou skontaktovať telefonicky či mailom, nestretli sa s úspechom.
TV Noviny situáciu ilustrujú pomocou skúseností dvoch zákazníkov. Jeden dostal ako odpoveď iba e-mail, ktorý ale jeho problém nevyriešil, no zaplatil im zálohu cez 200 eur, ktoré sa mu doteraz nevrátili.
Ďalšej zákazníčke sa nepodarilo so spoločnosťou vôbec skontaktovať, čiže o svoje peniaze rovnako prišla. Situáciu by mohli riešiť pomocou hromadného trestného oznámenia, pretože sa ozvalo viac ľudí, ktorí majú podobnú skúsenosť.
Nahlásiť chybu v článku