Na úvod si rovno povedzme, že natívna reklama vo forme natívnych článkov je komplexnejšia ako sa na prvý pohľad zdá. Vždy je dôležité zhodnotiť, o aký typ produktu alebo služby ide a na základe toho v spolupráci s redakciou tvoríme obsah a formu natívneho článku, vrátane sprievodných aktivít, či už na Instagrame alebo Facebooku.
Čo sme urobili?
Pripravili sme jeden z najefektívnejších a najfunkčnejsích konceptov. „Sériové články“ ponúkajú súhrn zaujímavých tipov alebo noviniek z rôznych tém. Tento formát je pre čitateľa veľmi zaujímavý, má vysokú návštevnosť a v niektorých prípadoch aj mieru preklikov z odkazov v článku.
V affiliate spolupráci s predajcom leteniek sme teda pripravili niekoľko zaujímavých destinácií, kde môžu naši čitatelia zájsť. Samozrejme, s tipom na letenku a jej cenu vrátane prekliku na web partnera.
Výsledkom boli zaujímavé čísla nielen čo sa týka návštevnosti, ale aj samotného predaja služieb. Článok sme podporili aktivitami na našom Instagrame prostredníctvom ankety v Príbehoch s rovnako zaujímavými číslami.
A výsledky?
Článok na webe interez.sk dosiahol viac ako 37 000 zobrazení, z toho viac ako 4-tisíc preklikov na linky v článku.
Prostredníctvom článku sa predalo 50 akciových leteniek cez Pelikán.
Zároveň sa podarilo predať aj 3 samostatné pobyty v hodnote 2700€.
INSTAGRAM @interezsk
Na našom Instagrame s viac ako 155-tisíc fanúšikmi sme článok podporili cez Instagram Príbehy, z ktorých dokážeme spracovať zaujímavé výstupy, hlavne vďaka anketám. Výsledky: 26 000 ľudí si prezrelo Príbehy, 8256 sa zapojilo do ankety a viac ako 5700 ľudí kliklo na link s odkazom na web.
Napríklad: Vďaka ankete vieme, koľko z našich sledovateľov je už rozhodnutých pre letnú dovolenku alebo nie. A na základe toho vieme ideálne zacieliť ďalšie aktivity priamo na nich.
Zaujíma vás podobný formát reklamy a mnoho ďalších možností, ktoré ponúka portál interez.sk pri tvorbe marketingových alebo komunikačných stratégií?
Kontaktujte nás na [email protected]
Nahlásiť chybu v článku