Táto téma v súčasnosti nie je žiadnou novinkou, osvetu šíria po celom svete viaceré značky. Plastový odpad čoraz viac zahlcuje oceány a spôsobuje tým postupné vymieranie množstva morských živočíchov.
Organizácia v rámci kampane predstavila niekoľko vizuálov, v ktorých hlavnú úlohu hrá plastová slamka. Práve tú množstvo kaviarní, reštaurácií či domácností stále používa. Nasledovné vizuály majú ľudí prinútiť k tomu, aby sa zamysleli, aký vplyv má obyčajná slamka na život pod morskou hladinou.
Na vizuáloch sú zobrazené živočíchy, ktorým plastové slamky uviazli v ústach a dusia sa nimi. Na kampani Greenpeace spolupracuje s agentúrou Rethink Canada.
„Veľké a malé podniky by mali vo všeobecnosti prehodnotiť svoje celkové používanie plastov. Slamky sú skvelý spôsob, ako začať hovoriť o všetkom plastovom odpade a nielen o slamkách. Patria sem poháre či iné obaly na jedlo. Potrebujeme vidieť, že spoločnosti začínajú s inováciami a skutočne začnú masívne znižovať plastovú stopu na našej planéte,“ uvádza na serveri AdAge head of oceans & plastics campaign z kanadského Greenpeace Sarah King.
Organizácia na problematiku plastov upozornila viacerými kampaňami, ktoré rovnako ako táto, tiež stoja za povšimnutie. Konkrétne toto video s názvom Dead Whale si vybojovalo zlato na najväčšom reklamnom festivale v Cannes.
sketcher.sk
Nahlásiť chybu v článku