Des, surovosť a pravda, ktorá doslova bije do očí. Aj takéto sú reklamy, ktoré vznikli v roku 2016. Nenútia vás kúpiť si zázračný krém proti vráskam či vyrážkam. Poukazujú na tŕne v päte spoločnosti, ktoré môžeme spoločne vytrhnúť skôr, než začnú naozaj hnisať.
„Som dobrým človekom. Občas si vyjdem na pivo, nie vždy sa s odpadkami trafím do koša a doma si viem pár výchovnými fackami urobiť poriadok,“ presne toto mi napadlo mysľou, keď som sa pozerala na snímky propagujúce rôzne projekty. Presne zachytili žiaľ bežný obraz človeka, ktorého nezaujíma, či po ňom príde potopa. Veď sa pozrite a sami si vytvorte názor…
Technológiami proti fyzickému násiliu
300 – tisíc detí ide miesto školy bojovať
„Pomôžme im navrátiť sa do školy,“ také je posolstvo organizácie Amnesty.
Aj takýto môže byť obraz rozvojového sveta. Takáto selfie by v skutočnosti vôbec nemala existovať
Keď sladké zabíja. Tento plagát vznikol na posilnenie všeobecného vedomia o rizikách spojených s cukrovkou
Stojí to za ďalšiu cigaretu?
Prečo darovať krv? Pretože niekomu zachránime život. A to doslova
Projekt propagujúci transplantáciu orgánov
Deti trávia vonku menej času než väzni
„Sloboda pre deti!“ Súhlasíte so sloganom?
Detská práca. Ak o nej nebudeme rozprávať, nezastavíme ju
Keď sa snažíte vytvoriť svet, v ktorom si nikto nebude vysvetľovať inak túto fotografiu
UNICEF sa snažilo ukázať, že aj tato môže dať pusu svojej dcére.
Čím dlhšie zostane autistické dieťa bez pomoci, tým ťažšie sa mu bude pomáhať
Čím skôr, tým lepšie, inak môžeme bariéru len ťažko prekonať.
Dôležitosť sprístupnenia miest aj pre telesne znevýhodnených jedincov
Aj my sa na starobu môžeme ocitnúť úplne sami
„Samota zabíja,“ aj tak znie desivé posolstvo reklamy.
Sýty hladnému neverí
Tento plagát slúži na propagáciu World Food Program, ktorý si kladie za cieľ bojovať s hladom.
Rumusko proti odpadu: Aké veľké musia byť smeti, aby sme ich prestali ignorovať?
Varovanie pre tých, ktorí radi telefonujú za volantom
Keď nie je smajlík ako smajlík…
Presne toto robí životné prostredie: snaží sa prežiť
Odlesňovanie spôsobuje skutočné utrpenie
Nie je to kožušina. Je to niečia matka
„Prestaňte si kupovať kožučiny,“ posolstvo organizácie PETA.
Pokémoni sú skutoční. Zachráňte ich!
Mali by sme miesto zachraňovania virtuálnych zvieratiek zachrániť tie naozajstné…
To, že niektoré veci sa v spoločnosti ignorujú, neznamená, že neexistujú. Spoločnými silami však môžeme zabojovať proti akémukoľvek neduhu.
Pozri aj: 11 bizarných japonských zvyklostí, ktoré prekvapia každého turistu
interez.sk (Michaela), brightside.me
Nahlásiť chybu v článku