Kľúčom k tomu, aby bola reklama úspešná, je nápad a tvorivý, možno aj neobvyklý prístup. Myšlienka však musí byť jednoduchá, no výstižná. Keď si pozriete tieto skvelé reklamy, nebudete potrebovať žiadne vysvetlenie alebo nejaké ďalšie informácie. Jediné, čo vás zrejme napadne, bude: „Prečo som na to neprišiel ja?“ Pozerajte sa pozorne a pre istotu dvakrát.
Článok pokračuje pod videom ↓
Pre zvodnejšie… kolená
Krém na nohy a chodidlá od značky Boots.
Ilúzia
Keď v najbližších 35 rokoch 5 miliárd ľudí nebude mať prístup k pitnej vode, tiež budete len sedieť a pozerať sa?
Snehulienka a Sherlock
Príďte s príbehom a odíďte s iným. Výmena kníh.
Sibírsky husky a ťava
Reklama na Jeep SUV.
Pre všetky typy vlasov
Šampón značky Garnier
Audioknihy
William Shakespeare vo vašich slúchadlách.
Oči, alebo konzervy?
Whiskas, krmivo pre mačky.
Pokračovanie na ďalšej strane..
Odporúčané články
Ivana trpí od puberty „chorobou seniorov“: Na liečbu som priplácala 400 eur mesačne, učitelia si mysleli, že sa flákam
Záhadnému miliardárovi hovoria česká sfinga: Má pod palcom energetiku aj médiá, vlastní najdrahší dom v Británii
Odborník na parfumy Jaroslav: Dobrú vôňu nájdete aj v drogérii, kúpa klonov je v pohode. Takto dokážete odlíšiť fejky
V troskách zdevastovanej krajiny založil firmu, ktorá zmenila svet. Meno inšpiratívneho zakladateľa však pozná málokto
Nápoký z Kultúrneho štrajku: Nominanti Šimkovičovej a Machalu plnia ich príkazy, nie sú schopní viesť žiadnu inštitúciu
Dva punče za 3,80 €, o 1/4 lacnejšie ubytovanie: Boli sme na vianočných trhoch pri Jadrane, ceny v Chorvátsku v zime šokujú
Tajomné tunely hlboko pod Moskvou: Sovietsky megaprojekt mal odštartovať Stalin, legendy o ňom dodnes kolujú aj v Rusku
Mačetou ju udreli do hlavy, na zemi bola zbraň. Dian Fossey milovala gorily a položila za ne život, jej smrť je záhadou
Najnovšie články
Knihy od interez.sk
Nahlásiť chybu v článku